Da er vi i gang!
I kveld hadde vi en liten samling i Prosjekt Munin #grenland. Vi fikk fordelt litt oppgaver, diskutert et hav av forskjellige løsninger, drukket et par øl, spist pizza og gjort en masse research. Flott at Feste Grenland stilte med lokaler, og at Edda Media velvillig lånte bort prosjektor :-)
Jeg har trua på at dette skal bli storveis! Selv om vi er i et romkappløp med Prosjekt Munin i Oslo så kjører vi “dele, ikke stjele”-prinsippet, og kan derfor fortelle at følgende vurderer er gjort;
Vi prøver å sette hodene sammen igjen i romjula, så får vi se hva alle har funnet ut innen den tid! So long! Da er retningslinjene lagt og romkappløpet kan starte! :-)Andreas H. Lunde arrangerte en liten MuninTweetUp i Oslo i går, og resultatet var at vi fikk planka reglene vi skal holde oss innenfor. Reglene blir som følger:
Da skal undertegnede bare på en liten svipp til Bahia Feliz i en uke, også kaller jeg inn til et lite brainstorm-møte så fort jeg er tilbake :-) Følg gjerne Prosjekt Munin også! Vi venter på moderprosjektetVille bare opprette en sone sånn at det er klart, vi venter på at moderprosjektet skal legge noen retningslinger for hvordan dette skal gjennomføres. Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer